torsdag den 17. marts 2011

hvor helved....

Kunne slet ikke finde det pink vidunder, da jeg træt kom hjem fra skole i går. Ledte efter hende i 10 min, indtil jeg opdagede at kæresten havde hængt hende op på væggen, DOH'!
Mand hun ser lille ud, deroppe blandt de store drenge...og nåh ja, Trunte (den akustiske bas nede i midten).

Og nej, det er ikke mig der har givet dem navne, men det kunne det vist lige så godt ha været :-P
De to andre basser der hænger ved siden af Trunte, hedder Jacko & Ray, mens den 12 strengede guitar hedder JohnJohn. Bigsby (halvakustiske guitar) og Amy (kærestens hovedløse bas) står fint i deres tasker på gulvet, uden for billedet.

Så i virkeligheden er vi slet ikke kun 2 i vores micro hjem, vi er 9...10 hvis man tæller planten Ingeborg med.

Jacko, Trunte, Ray, Vidunderet, JohnJohn, Bigsby, Amy, Sasquatch (mig), Skruen (kæresten) og Ingeborg...lyder fanme som et dårligt Jazzband fra 60'erne :-P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar