fredag den 4. marts 2011

Av min arm

Dagens ord er i den grad AVR!

Blev i formiddags tattoveret af den søde Janni hos Miks Tattoo. Startede fint med at mase mig foran i kø'en, foran en (i mine øjne) latterlig popdreng, der blev tis fornærmet. Men sådan er det altså på opencall dage. Han kunne bare have sat sig i døren, da vi stod udenfor og ventede. Men det gjord han ikke, og så gjord jeg det - ergo jeg kom først til.
Passede mig os fint, for skulle have lavet to.

Og kæft de gjord nuller. Er sidste gang jeg får lavet to tusser på én gang, med så mange latterlige lange streger. Især citatet på ydersiden af armen var en biatch. Men nu er det overstået og jeg eeeeeeeeeeeeeeeelsker mine nye tattoos :-D

Højre arm - ydersiden af underarmen.
Citat fra bandet The Ark. Siden jeg hørte sangen første gang, har den været mit livsmotto.



Venstre arm. Indersiden af håndled.
Triskele, keltisk tegn for tallet 3 (som er mit lykketal), livets cyklus, tre-eningheden og de tre "kvindefaser" (barn, kvinde, gammel dame). Elsker betydningen og så er jeg generelt lidt flippet med designet.


1 kommentar:

  1. Ti nu stille, hvor er de fede! Og SEJT at få lavet to på samme besøg - du er ret hardcore hva ;)

    Og fed neglelak ;)

    Hvordan kan det være du har lavet ny blog?

    SvarSlet